onsdag 28. september 2011

Tonjes svar på våre gratulasjoner.

Takk for det! Følte ikke selv at det gikk så fort. Det forundrer meg at plasseringen er såpass bra, jeg betrakter meg selv kun som en mosjonerende trebarnsmor som trener når jeg har tid til det.. Men aboslutt veldig fornøyd!

 Jeg har sjelden anledning til å stille på organiserte treninger. Med mann i turnus og tre barn på 8, 6 og 2 år er det mye familielogistikk. Jeg har derfor ikke fått til å møte på disse mandagstreningene som jeg fikk info om i første mail.

Men jeg vil veldig gjerne være medlem og representant for Ålesund friidrettsklubb. Og om anledningen byr seg møter jeg plutselig opp til en trening eller to også!

Navn: Tonje Brande

Adresse: Byfogd Rønnebergs vei 19, 6008 Ålesund

Født: 01.07.1974




Om ambisjoner:

Under 40minutter på 10 km (pers pr d.d. på 40:44)

Under 1:30 på halvmaraton (pers pr d.d på 1.31:39)

Under 3:15 på maraton (pers pr d.d. på 3:17:07)



Vi får se hva jeg klarer, jeg er jo 37 år gammel.. Men jeg slutter ikke å løpe for det!

 Jeg håper det er OK at jeg løp for Ålesund Friidrettsklubb under Oslo maraton. Jeg endret klubbnavn samtidig som jeg sendte første mail til dere i sommer, jeg trodde jeg enkelt kunne melde meg inn via nettsidene deres.

Ha en fortsatt fin kveld,

mvh Tonje Brande